PUMA, Formula 1’in resmi ortağı oldu
Sağlam bir spor mirasına sahip dünyanın önde gelen global spor markası PUMA, Formula 1’in resmi giysi ve aksesuar tedarikçisi oldu. 2024’ten itibaren Formula 1 hayranları için özel olarak tasarlanan eserler PUMA tarafından satılacak.
Küresel spor markası PUMA ile Formula 1 arasında imzalanan anlaşma ile PUMA, Formula 1 yarışlarının resmi giyim ve aksesuar tedarikçisi oldu. Bu anlaşma ile PUMA, F1 markalı giysi, ayakkabı ve aksesuarların üretimini ve satışını yapacak. Bu iş birliği ile 2024 yılından itibaren PUMA tarafından taraftarlara özel kıyafet ve aksesuarlar tasarlanacak. Anlaşma kapsamında Formula 1 personelini de giydirecek olan PUMA, yarışların olduğu pistleri de donatacak. PUMA’nın bir yan kuruluşu olan Stichd, 19 farklı ülkede 20’den fazla yarışta 65’ten fazla taşınabilir satış noktası açarak Formula 1 lisanslı eserleri ve taraftar kıyafetlerini hayranlarıyla buluşturacak.
PUMA yıllardır bu sporun içinde.
PUMA, motor sporlarında uzun ve başarılı bir geçmişe sahiptir ve 80’lerin ortalarından beri F1 sürücüleri için yanmaz tulumlar, yarış ayakkabıları ve diğer yüksek performanslı yarış ekipmanlarının yanı sıra sporun en başarılılarından bazıları için takım kıyafetleri, taraftar kıyafetleri ve yaşam tarzı koleksiyonları geliştirmektedir. Kadrolar. PUMA şu anda Mercedes-AMG Petronas F1, Scuderia Ferrari, Alfa Romeo F1 Team Stake, BMW M Motorsport ve Porsche Motorsport gibi ortaklarla motor sporlarında yarış ekipmanı ve yaşam tarzı koleksiyonlarının önde gelen tedarikçilerinden biridir.
“Bizim için heyecan verici bir fırsat”
PUMA CEO’su Arne Freundt PUMA’nın motor sporlarında en özgün ve güvenilir spor markası haline geldiğini belirterek, dünyanın önde gelen sürücüleri, takımları ve hayranları için en iyi ürünleri yaratma uzmanlığına sahip olduklarını söyledi. Freudt “Motor sporlarının ve özellikle Formula 1’in spor ve sokak giyim kültürü üzerindeki etkisi son yıllarda önemli ölçüde arttı. Formula 1 ile olan yeni ortaklığımız, bu motor sporları ve yaşam tarzı karışımını daha da keşfetmek için heyecan verici bir fırsat. PUMA her zaman en önde olmuştur. spor kültürünü ilgili sokak giyimi koleksiyonlarına aktarmak ve genç ve çeşitliliğe sahip bir kitle ile marka heyecanını artırmak için mükemmel bir konumda olduğumuzu düşünüyoruz.” söz konusu.
“Spor giyimi bir sonraki seviyeye taşıyacağız”
Formula 1 Lideri ve CEO’su Stefano DomenicaliF1 dünya çapında büyümeye devam ederken, heyecan verici işbirlikleri yoluyla yeni izleyicilere ulaştıklarına dikkat çekiyor. “PUMA’nın motor sporlarındaki zengin geçmişi, PUMA’yı F1 için harika bir seçim yapıyor. Sokaktaki hayranlar, padoktaki sürücüler ve ortadaki diğer her şey için spor giyimi bir sonraki seviyeye taşıyacağız.”söz konusu.
Efsane isimlerin kadro kıyafetleri tasarlanacak
PUMA’nın bir yan kuruluşu ve lisanslı taraftar kıyafeti ve tozluk, iç çamaşırı ve mayo üreticisi olan Stichd, yarış hafta sonları boyunca yalnızca taraftar perakende mağazaları işletecek. Bu mağazalar, Formula 1 lisanslı ürünlerin yanı sıra, Formula 1’deki 10 takımın ve F1 efsanelerinin replika takım kıyafetleri, taraftar kıyafetleri ve özel baskı koleksiyonlarını satacak.
Stichd’in CEO’su Nina Nix, Zeltweg ve Spa pistlerinden Monako şehir merkezine ve Bakü’ye kadar her pistte koşullar farklı olduğundan, her F1 yarışında taraftar kıyafeti satmak hem eğlenceli hem de güçlü bir proje. Yarış nerede yapılırsa yapılsın, stichd taraftar kıyafeti satmanın çok ötesine geçer ve gerçekten sürükleyici bir taraftardır. deneyim yaratacak”ifadeleri kullandı.
Stichd, 19 farklı ülkede 20’den fazla yarışta 65’e varan portatif mağaza işleterek 4.000 metrekarelik eşdeğer bir satış alanına ulaşacak. Mağazalar, bir etkinlikten diğerine verimli bir şekilde taşınabilmeleri için güçlü ve hafif olacak şekilde tasarlanacak.
İlk PUMA x Formula 1 kreasyonları, dünya çapındaki PUMA mağazalarında ve Şubat 2024’ten itibaren PUMA’da satışa sunulacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı